Obalový design, Packaging

30. 01. 2015  / 

Balení a obaly hrají již několik staletí velmi důležitou úlohu, ale důraz na design obalu do příliš daleké historie nesahá. Obalový design vznikal někdy na začátku minulého století a větší důraz na vzhled obalu začal být kladen až v době nástupu supermarketů, někdy na začátku šedesátých let minulého století. Tehdy se poprvé objevila nutnost toho, co nám dnes přijde jako samozřejmost a to požadavek, aby obal výrobku prodával.

Prodej potravin tento přístup odstartoval a dnes se obalový design používá v mnohem větší míře a pro daleko širší sortiment. Design obalů je dnes velice důležitý i proto, že mnoho prodavačů bylo dnes nahrazeno samoobslužným systémem a to nejen v supermarketech, ale také na internetu. Pokud si na internetu kupujeme nový výrobek, tak vzhled obalu hraje velice významnou roli tzv. „tichého prodavače“. Lidé také rádi důvěřují prověřeným značkám a zaběhlým standardům. Například nejlépe se prodává aviváž modré barvy, protože je mezi lidmi nejrozšířenější a jsou na ni zvyklí. Aviváže s obalem v červené barvě se prodá mizivé procento. Oproti tomu kečup zákazníci v červeném obalu očekávají, modrý obal je překvapí a vzbuzuje prvotní nedůvěru.

Pro více informací nebo cenovou kalkulaci nás neváhejte kontaktovat.  

Proč vybrat právě nás?

Protože tvoříme věci, které fungují

Protože máme cit pro originální grafiku

A protože pro vás uděláme první poslední

Zaujala vás naše nabídka? Napište nám!

Co říkají naši zákazníci

S grafickou speciálkou jsme spolupracovali při otevírání naší první pobočky v Ostravě, kdy nám pomáhali při realizaci interiéru kavárny. Vše zvládli na výbornou v krátkém termínu, špičkové kvalitě a do realizace vnesli vlastní invenci a nápady. Můžu je vřele doporučit.
 

Erik Zlámal / Regional Director

Slide 1

Grafická speciálka je spolehlivým a flexibilním partnerem při realizaci projektů jakékoliv velikosti. Mohu se na ně obrátit s požadavkem na realizaci reklamních tiskovin či dárkových předmětů, přičemž vždy přijdou s něčím novým a netradičním při dodržení vysoké kvality výstupů. Jsou také schopni představit komplexní řešení v oblasti online komunikace (web, SEO, PPC) s využitím těch nejmodernějších trendů.

Jan Tic Marketing Communication Manager

Slide 2

Naše spolupráce s grafickou speciálkou začala před více než 10ti lety redesignem obalů likvidátoru pachu ALP. S prací jsme byli nadmíru spokojeni a základ designu používáme s drobnými úpravami úspěsně dodnes. Postupně se naše spolupráce rozšířila na redesign logotypu a firemní identity, internetové stránky, letáky, katalogy a kreativu, při tvorbě reklamních kampaní. Rád bych také vyzdvihl osobní přístup a vysokou odbornost p. Dvořáka.

David Rašmadžian jednatel společnosti ALP ECOLOGY

Slide 3

    Nestali jsme se odborníky přes noc

    23+

    let zkušeností
    a každodenní praxe v oboru

    1023+

    klientů s námi spolupracovalo
    opětovně nebo nás doporučilo

    13 023+

    úspěšně zrealizovaných
    a předaných projektů

    213 023+

    vyřízených telefonátů a e-mailů
    ke spokojenosti zákazníků

     

     

    ERA
    T-Mobile
    Vodafone
    Kofola
    Česká obchodní inspekce
    Česko-sloveská obchodní banka
    DHL
    Mipl
    Ostravské vodárny a kanalizace a.s.
    Železárny a Drátovny Bohumín
    Poštovní Spořitelna
    Fajn zmzlina
    Okin Facility
    Hlavní město Praha
    Ostrava
    Viega
    Makro
    Moravskoslezský kraj
    OSBAU
    Diamant
    Vitkovická střední průmyslová škola a gymnázium
    Metrostav
    Sareza
    Kavis
    Zlatá Studňa
    Huawei
    Blue Style
    ALP ecology
    Schindler
    Abena
    GreenGas
    Isolda
    Talkey
    ČEZ Energo
    Hellors
    Spice box
    NetDirect
    Holver
    MSIC
    ClineX
    Fin-stal
    OCHI Inženýring
    RAMA Moravia
    Betochem
    GP Servis
    Volejte, pište
    603 818 636